Оцінка бюджету рекламної кампанії на яндекс директ. Вартість реклами на яндекс директ

Медіапланування - вкрай важливий процес не тільки в рамках мільйонних бюджетів. Не менш важлива дана процедура і для невеликих рекламодавців. Безумовно, в офлайні спрогнозувати майбутні витрати на просування трохи простіше. Тут легко зрозуміти, у скільки обійдеться друк візиток, розміщення на рекламному щиті або публікація матеріалів у тематичній пресі. Однак при грамотному підході можна скласти медіаплан і розрахувати бюджет і в Яндекс.Директі.

Якщо ви, як і я, регулярно працюєте з сервісами контекстної реклами, то, безсумнівно, стикалися з інструментом Яндекса «Прогноз бюджету». Штука ця дуже корисна, але необхідно вміти користуватися нею. Головна сторінка сервісу виглядає наступним чином.

важливі показники

Наприклад, для брендінгових кампаній за потрібне параметром стане прогноз кількості показів. Система аналізує дані, зібрані роботами інструменту «Підбір слів» за останні 28 днів. Потім Яндекс на підставі цієї інформації прогнозує, скільки разів певний ключовий запит буде показаний цільової аудиторії. Переходи і CTR прогнозатор вираховує дуже середнім чином, виходячи з того, який обсяг трафіку обраний при розрахунку.

Що стосується списується ціни кліка, то цей показник абсолютно не фіксований. Як відомо, розміщення йде за принципом аукціону, тому приблизний CPC видається на той момент, в який був проведений попередній прогноз. Не варто повністю орієнтуватися на отриману вартість переходу, оскільки вона лише допомагає оцінити бюджет на Директ.

Інструмент «Прогноз бюджету»

Як приклад, який допоможе нам сьогодні з'ясувати, як розрахувати бюджет рекламної кампанії в Яндекс.Директ, візьмемо вигаданий магазин товарів для новонароджених карапузік.рф. Даний інтернет-магазин відкритий в Подільському, а доставка товарів здійснюється по Москві і Московській області. Тепер ми можемо звернутися до інструменту «Прогноз бюджету».

Спочатку сервіс пропонує визначитися з регіоном показів. За замовчуванням використовується весь світ, але нам необхідно зупинити свій вибір тільки на потрібних регіонах. Натискаємо «Уточнити», потім за допомогою опції «Швидкий вибір» в правій частині вікна натискаємо на «Москва і область».

Наступний етап - параметри розрахунку. Спочатку система дає прогноз в рублях на місяць. В результаті виходить оптимальний медіаплан. Однак можна скорегувати параметри, склавши прогноз на тиждень, рік або квартал, змінити валюту або подивитися, у скільки обійдеться розміщення лише на мобільних пристроях.

Третій крок - ключові фрази. За даним списку буде проводитися показ реклами, він утворює планований бюджет рекламної кампанії в Ю Я.

Оскільки на етапі попереднього прорахунку ще немає реального запуску рекламної кампанії, то немає необхідності складати максимально детальний список запитів, що складається з сотень або навіть тисяч ключових слів. На скріншоті вище видно, що за один раз можна розрахувати лише такий список, який складений максимум з 4096 символів. Крім того, тут необхідно врахувати два найважливіших аспекти:

  • не рекомендується обмежувати свій список малою кількістю високочастотних запитів. Саме таким чином часто і виникають прогнози з планованим бюджетом в десятки мільйонів;
  • не рекомендується знімати галочку «автоматичне коректування фраз мінус-словами». Справа в тому, що для системи немає різниці між високочастотник і всіма вкладеними в нього запитами. Наприклад, якщо наш магазин карапузік.рф буде просуватися по фразам «дитячі коляски» і «дитячі прогулянкові коляски», то «Прогноз бюджету» складе трафік обох фраз.

Фактично це буде помилкою, оскільки другий запит є вкладенням в перший, а саме в першому і враховано вже кількість всіх запитів, які утворені словами «дитячі» і «коляски». Таким чином, крос-минусовка, про яку ми говорили, є вкрай важливим процесом ще на етапі планування бюджету.

Для того щоб розрахувати рекламний бюджет на Яндекс.Директ максимально коректно, необхідно приділити особливу увагу підбору ключових фраз і їх попередній обробці. Нам потрібно зібрати такий список, в якому будуть присутні запити з високим та середнім частотністю. Далі потрібно провести їх перехресну мінусовку, наприклад ось так.

Розглянемо на прикладі прогноз показів за ключовою фразою «дитячі коляски» до крос-мінусовки і після того, як до неї додані необхідні мінус-слова. Різниця очевидна.

Таким чином, лише на одному ключевік при некоректному розрахунку ми можемо помилитися порядку на 23 909 показів, а різниця в бюджеті буде становити більше 70 відсотків!

Але як зробити прогноз бюджету на Яндекс.Директ, щоб він максимально відповідав дійсності? Для цього ми відкриваємо таблицю в Excel, а потім збираємо туди ті слова і словосполучення, які, на наш погляд, будуть вводити представники цільової аудиторії найчастіше.

Бажано кожен ключевик вводити в свою таблицю з нового рядка, щоб в подальшому оперативно завантажити і порахувати весь список слів. Комами відокремлювати одні фрази від інших не обов'язково: система зможе зробити це сама в автоматичному режимі.

Далі переносимо вийшов список в «Прогноз бюджету», в віконце «Підберіть ключові фрази». При цьому інструмент «Підказки» є відмінною підмогою для складання більш докладного списку. Тут можна надихнутися неврахованими ідеями або відразу ж додати відповідні запити до списку:

Натискаємо «Порахувати» і бачимо попередній прогноз трафіку і бюджету за своїми словами. Тут ми повинні звернути увагу на дві додаткові можливості - це кнопки «Уточнити» і «Підібрати». Вони розташовані біля кожної ключової фрази. Бачачи реальну частотність ключових слів за допомогою кнопки «Уточнити», ми зможемо або уточнити їх додатковими мінус-словами через кнопку «Змінити»,

або підшукати більш релевантні і менш частотні запити за допомогою інструменту "Підібрати".

При цьому всі фрази, частотність яких в первісному вигляді зашкалює, я завжди ставлю в лапки перед тим, як розрахувати рекламний бюджет Діректа. Самі порівняйте: запит «коляска купити» без лапок і з лапками.

А якщо ми порівняємо початковий список і прогноз бюджету за нього без урахування геотаргетинга, крос-мінусовки, нерелевантних мінус-слів, спеціальних операторів, то побачимо, що різниця по грошах може відрізнятися приблизно в 2,5 рази, а за кількістю можливих показів - і зовсім більш ніж в 4,5 рази!


Але навіть цей прогноз може бути значно покращено і оптимізований в реальності. Поговоримо докладніше, як розрахувати бюджет на контекстну рекламу краще, ніж в прогнозі Яндекса.

Середня прогнозована ставка

Запланований CPC для кожного ключового слова завищений в більшості випадків. Справа в тому, що середня ставка, яку дає система, розраховується в той момент, коли користувач натиснув кнопку «Порахувати». Вона показує середнє значення між тими рекламодавцями, які викупили 100% обсягу трафіку.

У реальності ціна за клік може відрізнятися між прогнозом і фактом навіть в 5, а іноді і в 7 разів. На цей показник в активній рекламній кампанії будуть впливати багато параметрів, наприклад такі як:

  • фактична статистика, накопичена в акаунт;
  • період роботи рекламної кампанії;
  • показники якості аккаунта;
  • якість ключової фрази і так далі.

Тому, якщо виникло питання, як розрахувати бюджет на контекстну рекламу, найкраще зайти в Яндекс.Директ, створити в ньому тестову кампанію з текстово-графічними оголошеннями, а потім згенерувати пробну групу оголошень зі своїми ключовими словами.

Ця хитрість допоможе вирахувати реальний понижуючий коефіцієнт, щоб розділити свій початковий медіаплан на цифри, наближені до реальності. Наприклад, якщо в акаунті ставка буде відрізнятися від прогнозу в 1,5 рази, то всі запропоновані інструментом параметри ми будемо ділити на півтора.

Сьогодні ми розглянемо, як за допомогою інструменту прогноз бюджету Яндекс Директ можна прогнозувати витрати на контекстну рекламу і визначити результат, який ми отримаємо від застосування самої системи.

Отже, для початку перейдіть на головну сторінку Яндекс Директі нажіте на велику кнопку « Розмістити рекламу» (Ви повинні бути заздалегідь залягання в Яндексі). Вгорі є спеціальне посилання « прогноз бюджету«.

Натискаємо на неї, після чого відкривається новий інструмент « «. Відразу хочу сказати, що всі дані з цього інструменту мають ознайомлювальний характер.

Вони не говорять про точні цифри, але допомагають отримати якийсь прогноз бюджету, на який можна орієнтуватися при плануванні і створенні рекламних кампаній в.

Вибираємо регіон для показу контекстної реклами

Отже, спочатку нам потрібно вибрати регіон, в якому планується показ. Натискаємо кнопку « уточнити» (1) і як в інструменті добору ключових слів ми вибираємо потрібну нам географічну область.

Для прикладу, давайте виберемо Москву і Московську область. Після цього натискаємо « Ок» (Клікніть по картинці для збільшення).

Бачимо, що у нас вже став відображатися пункт « регіони показу» (2) . Зверніть увагу, що справа є додаткова посилання « Які регіони вибрати?» (3) . Якщо вам цікаво, то перейшовши по ній, ви зможете почитати корисну для себе інформацію.

Підбір ключових слів Yandex Direct

Тепер підходимо до другого кроку. В Yandex Direct потрібно вставити ключові фрази. ми вже вміємо підбирати. Тому сюди просто потрібно вставити слова (4) з заздалегідь підготовленого списку.

Вставляти фрази краще у вигляді списку. Якщо поряд натиснути кнопку « підібрати» (5) , То відкриється нове спливаюче вікно. У ньому ми можемо підібрати необхідні ключові слова для контекстної реклами Яндекс Директ.

Зверніть увагу, що справа є додаткове поле « підказки» (6) . У ньому система Yandex Direct підказує нам ключові слова, які ми з якихось причин не включили до свого списку. Тут ми теж можемо їх додати.

Я заради прикладу додам парочку ключових слів. Якщо ви захочете додати абсолютно всі фрази з цього вікна, то швидше це можна зробити через кнопку « всі підходять«. Якщо підказки вам не підійшли, то можна натиснути на кнопку « ще»І побачити додаткові варіанти підказок.

Внизу можна очистити або впорядкувати список. Якщо слова ви вставляли в вигляді пропозиції, то для максимального комфорту рекомендую вам впорядкувати список. Коли ми підібрали ключові слова потрібно натиснути на кнопку « порахувати«.

Прогноз бюджету Яндекс Директ онлайн

Тепер у нас стався підрахунок параметрів і з'явився якийсь онлайн прогноз бюджету Яндекс Директ. Зараз я поясню, що тут і як. Почнемо з першого слова « перфоратор«. Воно у мене як би неактивно (Трошки затемнено)і поряд є знак питання.

Виникає питання: " Чому це слово так виділяється?»При наведенні на значок, виникає підказка:« За прогнозом фраза матиме низький CTR«. Давайте справа подивимося цю низьку кликабельность.

Є стовпчик « позиція«. Натискаємо на знак питання і бачимо розміщення оголошень на першому місці в результаті пошуку. Якщо ви забули, то можете подивитися цю підказку від Яндекс Директа.

Отже, в стовпчику « позиція" ми бачимо :

  • спецрозміщення
  • 1-е місце
  • гарантовані покази

Якщо ви забули, що це таке, то в шапці таблиці рекомендую клікнути на знак питання для появи підказки.

Трохи правіше за цими трьома позиціями для ключового слова наведені параметри прогнозу бюджету (Малюнок нижче). Спочатку йде прогноз середньої ціни за клік. Тобто Yandex Direct дає нам прогнозування бюджету.

Умовна одиниця- це 30 рублів. Тобто, щоб отримати в рублях, нам потрібно кожне число помножити на 30.

У ключовому слові « перфоратор»Кликабельность гарантованих показів становить 0.33. Тобто вона найменша (Менше 0.50). Саме тому у нас затемнено і показується таким неактивним стилем.

Якщо клікнути на підказку (знак питання), То можна побачити, що РСЯ не рекомендує використовувати це ключове слово. За статистикою такий запит збере дуже мало кліків.

Давайте візьмемо наступний запит. Наприклад, « перфоратор бош«. Воно теж затемнено, так як Yandex Direct не рекомендує використовувати такий запит в рекламній кампанії. Тут кликабельность першого місця і гарантованих показів менше 0.50%.

В принципі, такий прогноз бюджету Яндекс Директ можна назвати своєрідним медіапланом. Після підбору ключових слів ви зможете оцінити, на скільки кліків і бюджет треба розраховувати, щоб отримувати хороший результат від контекстної реклами.

Давайте тепер розглянемо, як працює безкоштовний розрахунок бюджету Яндекс Директ. Зараз у нас є всі дані. Тепер потрібно отримати спеціальну таблицю, в якій будуть зібрані дані за вартістю і бюджету реклами в інтернеті.

Відповідно так можна вибрати « »Або« вибрати позицію входу в гарантовані покази«.

При виборі цих позицій можна побачити, що в нижній частині звіту перераховується сума бюджету (8) . Якщо я гукну на « «, То буде майже 41 910 рублів на місяць.

Якщо натиснути на « вибрати позицію входу в 1-е місце»Буде більше 7 000 рублів. І для гарантованих показів буде 3 406 рублів. Це у нас буде прогноз бюджету Яндекса на місяць.

Трохи нижче йде додаткова інформація від РСЯ. Там говориться, що реальний бюджет може відрізнятися і тут просто приведена статистика Yandex Direct по тим кампаніям, які вже йдуть в системі за цими ключовими словами.

Відповідно, з таким звітом ми зможемо зробити наступне. Наприклад, я натискаю на « Вибрати позицію входу в спецрозміщення«. Далі можна або роздрукувати цей звіт, або експортувати в xls.

Давайте експортуємо в таблицю Excel і подивимося, як там буде все виглядати (Клікніть для збільшення).

Отже дивимося. Тут є медіаплан, в якому міститься інформація:

  • терміни кампанії і регіони
  • запропоновані фрази з позиціями спецрозміщення
  • покази в місяць
  • кількість переходів (По кожному ключовому слову ми бачимо приблизну кількість кліків)
  • прогноз КЕП
  • прогноз середньої ціни за клік
  • загальний бюджет

Мало того що ми вгорі можемо вибрати різні позиції одночасно для всіх ключових слів. Так ми ще можемо для кожного запиту вибирати свою окрему позицію.

Припустимо, я хочу всюди показуватися в гарантованих показах (Натискаю на «вибрати позицію входу в гарантовані покази»).

При цьому я бачу, що за запитом « перфоратор купити»спецрозміщення (10) коштує дешевше ніж в гарантованих показів (9) . Тому мені потрібно вибрати верхній пункт (10) .

Відповідно, такий метод можна виконати і для інших ключових фраз. Можна для кожного ключового слова вибрати прибуткове рекламне місце.

Отже, ми з вами зробили безкоштовний онлайн прогноз бюджету Яндекс Директ, який прогнозує кількість кліків і витрати на рекламну кампанію протягом місяця за ключовими словами і регіонах.

Цей розрахунок є зразковим, але дозволяє орієнтуватися по вартості рекламних кампаній, за ціною кліка тощо.

У нас є послуга з налаштування контекстної реклами, і по ній дуже часто звертаються ті, хто тільки вчора почув про даному каналі реклами.

Найчастіше оману, з яким ми стикаємося при першій розмові: "Скажіть мені ТОЧНО (а ще краще заявка) і скільки необхідно грошей на рекламу".

Саме для цього я і підготував інструкцію, по якій Ви при бажанні можете самостійно зробити прогноз бюджету в Яндекс Директ.

Але давайте відразу на чистоту. Неможливо точно гарантувати вартість кліка, озвучити бюджет рекламної кампанії і вже тим більше назвати ціну заявки.

Я не буду говорити про те, що професіонали в принципі ніколи не дають гарантій, а тільки оперують вірогідністю.

Просто скажу, що навіть сам Yandex Direct помиляється в своїх прогнозах. Тому прикинути вилку цін, використовуючи спеціальні інструменти, можна. А сказати точно не можна. Просто прийміть цей факт.

КОРОТКО ПРО ОСНОВНІ ПОКАЗНИКИ

Якщо не підготовленій людині прямо зараз показати цю статтю, він нічого не зрозуміє, тому що в ній є багато невідомих термінів. Саме тому, перш за все Вам потрібно прочитати нашу статтю

Але і щоб стаття вийшла максимально зрозумілою, я змушений озвучити терміни, які ми будемо використовувати для підрахунків.

  1. кількість запитів- кількість користувачів, які шукають дану ключову фразу;
  2. позиція- місце, на якій буде показуватися Ваше майбутнє оголошення;
  3. Прогноз середньої ціни за клік- середня вартість кліка на даних позиціях;
  4. сума- майбутня вартість кліка, яка нараховується, виходячи з позиції розміщення оголошення;
  5. CTR- можлива конверсія з котрий у клікнувши по рекламному оголошенню;
  6. Прогноз показів / кліків- орієнтовна сума показів реклами і переходів по Вашим рекламним оголошенням;
  7. прогноз бюджету- орієнтовна сума, яку Вам необхідно буде витратити на цю рекламну кампанію в yandex direct.

При підрахунку змінних показників онлайн за основу береться середня конверсія в аналогічних сферах і однакових ключових слів.

Або розрахунок формується на основі діючих рекламних кампаній яндекса Ваших конкурентів.

І навіть вже тут видно слабкі місця: середній показник може бути сильно волатильним, а показники Ваших конкурентів можуть бути спотворені через кривизни настройки.

Але тим не менше, після розрахунку всіх цих показників Ви зможете зрозуміти - чи є у Вас необхідний для цього бюджет і скільки Ви можете отримати з цього бюджету заявок (помножити кількість кліків на конверсію сайту).

А то може у Вас немає мінімального бюджету в запасі і Вам простіше запустити або той же.

І також зможете побачити оголошення конкурентів і тих, хто рекламується в Яндекс.Директ.

Таким чином, зможете оцінити їх кількість і можливість позмагатися з Вами.

Ще стане зрозуміло які ключові переваги вони рекламують або від яких цін відштовхуються.

Подібну невелику хитрість ми обов'язково використовуємо, коли проводимо при замовленні.

НАС УЖЕ БІЛЬШЕ 29 000 чол.
включає

Покрокова інструкція В ДІЇ

Всі ми різні. Не здивував?! Тому я приготував дві докладних інструкції як зробити прогноз бюджету яндекс директ.

Одна для тих, хто хоче зробити це швидко, а друга - для тих хто звик до всього підходити грунтовно.

Але якщо у Вас бюджет не великий або конкуренція мінімальна, то може бути вистачить і простого рівня.

Лайфхак.Якщо Ви хочете розмістити в соціальних мережах, то зробити це можна за допомогою автоматизованого сервісу Aori. Там все досить легко і зрозуміло навіть новачкам. Просто переходите і реєструйтеся -> Aori

Простий рівень (базовий аналіз)

прогноз бюджету

Для початку Вам необхідно мати акаунт на Яндекс за типом [Email protected]Якщо його немає, то заведіть.

Справа буквально 2-х хвилин. Після цього переходите до більш складним діям. А саме, до переходу у вкладку Яндекс.Метрика, де Ви побачите 4 можливих варіанти дій. Вам необхідно вибрати "Прогноз бюджету":


оцінка бюджету

Після чого Вас перекине на нову вкладку, задоволеною перевантажену інформацією.

Але розібравшись в якій Ви зможете самостійно, досить точно і професійно визначати бюджет своєї реклами в яндекс директ.

Виглядає вона до речі досить просто, навіть для тих, хто бачить цю сторінку перший раз.


регіон

Перше, що Вам необхідно - це визначити регіон своєї майбутньої рекламної кампанії.

Тобто області або регіони, де вона буде показуватися. Якщо Ви не професіонал, то дуже не рекомендую дивитися "а нехай буде по всій Росії". Дані можуть вийти дуже розмитими і вельми не точними.


параметри розрахунку

Я, як правило, залишаю ці настройки за замовчуванням, але якщо Ви знаєте з, що у Вас тільки раз на рік купують з мобільних, то можете їх вимкнути.


Ключові фрази

А ось тепер найголовніше, те, з чого будується весь бюджет Вашої майбутньої рекламної кампанії.

Його розрахунок ґрунтується на ключових фразах, які Ви вводите. Тому чим більше Ви внесете ключових слів, тим точнішим буде Ваш прогноз.

Для цього на допомогу Вам показуються підказки з ключових слів близьких за значенням.

Можете вибирати їх, а можете забивати ключові слова самостійно. Після того, як Ви вбили всі необхідні ключові слова, натискайте кнопку "Порахувати".


Прогноз по фразам

"Ура! Власне ось він весь місячний бюджет, який мені і потрібен. О, так він ще й не великий! ", - могли б подумати Ви, побачивши цю таблицю.

Але її проблема в тому, що спочатку вона завантажує дані, що називається, в "мінімальній комплектації".

Щоб отримати реальні дані і реальний місячний бюджет, Вам необхідно натиснути "1-е спецрозміщення".


спецрозміщення

Тадам! А тут уже зовсім інші цифри як кліків, так і бюджету, навіть при абсолютно однакових початкових умовах за типом регіону показу і ключових фраз.

До слова, цифри, показані з встановленої галочкою "1-е спецрозміщення", це і є Ваш фінальний прорахунок бюджету, на який можна орієнтуватися і від якого можна відштовхуватися.

Само собою він може бути менше (про це розповім нижче). Але як мінімум, саме його можна брати за вихідні дані.

Складний рівень (детальний аналіз)

Перші 7 етапів, які Ви бачили, називаються "легкий рівень". Він ідеальний, коли Ви оцінюєте бюджет по одній ключовій фразі або декільком, які Ви знаєте.


ручний підрахунок

Для цього Вам необхідно в розділі 4 "Ключові фрази", знайти і натиснути кнопку "Підібрати", після чого Вас перекине на додаткову сторінку.

Для простоти розуміння можна назвати її полегшеною версією Яндекс.Вордстата для пошуку і підбору ключових слів.


Підбір ключових слів

Тут також уточнюєте регіон показів свого оголошення і вводите головну ключову фразу, по якій Вам підберуть все словосполучення, які користувачі шукають разом з нею.

Бажано вводити саме високочастотне слово (максимально короткий), так система зможе надати більшу кількість підказок.


підказки

Як Ви бачите, підбирач ключових слів не тільки видав Вам все словосполучення за запитом "купити перфоратор", але і підказки, які Ви теж можете використовувати для аналізу та планування бюджету.

Вам залишиться тільки вибрати необхідні фрази і відзначити їх галочкою. Скупитися тут не треба, беріть тільки ті, які Вам реально підходять.


Підбір фраз

Крім того, хочу нагадати, що словосполучення можуть бути на кількох сторінках, тому не забувайте їх перегорнути, щоб прибрати непотрібні і додати потрібні (наприклад, прибрати фрази з приставкою "б / у").

Після чого просто додаєте їх в список і натискаєте знайому для Вас кнопку "Порахувати".


розрахунок

За ідеєю, все буде те ж саме, що Ви бачили і до цього, однак, за допомогою уточнення пошукових фраз Ви зможете сформувати бюджет більш точно.

Крім того, не забудьте експортувати дані в Excel, якщо Ви хочете повернутися до них пізніше або порівняти їх з іншими (наприклад, при виборі між двома напрямками).

Зробити це досить просто, для цього передбачена спеціальна кнопка, яка дасть Вам ось такий документ:



Дані в Excel

Важливо.Даний спосіб визначення бюджету абсолютно не враховує.

І слідом потрібно ще кількість показів помножити на 1% (середня конверсія в кліки) і на отриману вартість кліка після поділу на 3.

Всю цю суму додаєте до основного бюджету і тепер точно знаєте свій повний рекламний бюджет.

КОРОТКО ПРО ГОЛОВНЕ

Провести оцінку бюджету в яндекс нескладно, для цього Вам потрібно зайти в сервіс, вибрати регіон, платформу і вбити хоча б найбільш затребувані ключові слова.

Швидше за все у всьому цій справі у Вас найбільше виникне питань з останнім пунктом - підбором ключових слів.

Але якщо Ви знаєте своїх клієнтів, Вам просто потрібно почати думати як вони і тоді ці фрази у Вас підуть рікою і тоді спрогнозувати показники не складе труднощів.

І хочу відразу порадувати тих, хто побачив нереально величезні суми. На практиці, отриманий бюджет зменшитися до 30%.

Залежить це насамперед від якості оголошень, розгону рекламної кампанії (в перші дні клік дорожче, а потім ціна падає) і ще декількох факторів.

У будь-якому випадку, краще закласти поганий сценарій, а хороший залишити приємним доповненням.

Ми поговоримо про інструмент Прогноз бюджету в Яндекс.Директ, а в кінці статті я вам покажу одну фішку, так що дочитайте до кінця.

Що таке Прогноз Бюджету Яндекс.Директ

Як потрапити в Прогноз Бюджету Яндекс.Директ?

Якщо у вас є рекламні кампанії, то зайдіть в свій аккаунт direct.yandex.ru і натисніть на лінк Прогноз бюджету в верхньому меню. Якщо у вас ще немає рекламних кампаній, то перейдіть на головну сторінку direct.yandex.ru і в розділі Інструменти є посилання Прогноз бюджету.

Відразу скажу, що Прогнозом Бюджету ви зможете користуватися тільки тоді, коли ви прийдете до свого облікового запису Яндекс.

Після того, як ви ввійдете, ви побачите ось таку сторінку, де вам пропонується вибрати три кроки.

Як користуватися Прогнозом бюджету в Яндекс.Директ

1. Виберіть регіон

Давайте я натисну сюди і зроблю швидкий вибір. Потрібно його застосувати. Якщо регіон змінився, значить, ви зробили все правильно.

2. Виберіть параметри розрахунку

Далі на другому кроці необхідно Вибрати параметри розрахунку. Я натисну Змінити, і ви побачите, що тут кілька періодів, це тиждень, місяць, квартал, рік, 30 днів або конкретний місяць. Якщо у вас сезонний бізнес, або ви тільки плануєте розпочати рекламуватися в Яндекс.Директ, то можете поставити місяць, в якому ви плануєте розпочати рекламуватися.

Далі необхідно вибрати Майданчики - все або тільки Мобільні, і ви можете ще вибрати валюту, в якій ви хочете отримати дані. Я залишу російські рублі. Я нічого не поміняв, тому можу натиснути кнопку Скасування. У вашому випадку, якщо ви щось змінили, необхідно натиснути ОК.

3. Підберіть ключові слова

Третій крок найважливіший. Цей інструмент дозволяє спрогнозувати рекламний бюджет на ключові фрази або ключові слова (давайте для скорочення я буду називати їх іноді КФ), За якими ви плануєте рекламуватися.

Відразу скажу, що дані вийдуть неточними, це просто приблизний розрахунок.

Однак, у прогнозі Бюджету є багато різних фішок, які змушують мене повертатися до нього знову і знову. Наприклад, одна з таких речей, якими я користуюся досить часто - це те, що в цей інструмент можна ввести кілька КФ і подивитися у них частотність. У разі ж доведеться кожну фразу вводити окремо і фіксувати собі ці дані. В інструменті же Прогноз бюджету все буде представлено наочно.

Вікно підбору ключових фраз в прогнозі Бюджету

Тепер давайте скористаємося вікном підбору КФ і введемо якісь фрази. Наприклад, "пластикові вікна". Натискаю кудись повз або просто чекаю, і з'являється вікно підказок.

Підказки в прогнозі бюджету

Щоб скористатися підказкою, досить натиснути на це посилання. Припустимо, мені подобається підказка "вікно ПВХ". Я натискаю, і ви бачите, що воно переноситься в це робоче вікно, і вже через кому з пропуском. Також ви можете приховати підказки, або вибрати "все підходять", таким чином всі вони перенесуться в це вікно. Далі ви можете натиснути на посилання Ще й подивитися ще підказки.

Припустимо, мене влаштовує фраза "вікно Рехау".

Впорядкувати, Очистити і Автоматичне коректування

Також ви бачите, що тут є певний ліміт за кількістю символів, проте хочу попередити, що поки в даний момент ми можемо перевищувати цей ліміт. Тобто вводити сюди КФ вище цих цифр.

Далі ви бачите чекбокси Автоматичне коректування фраз мінус-словами і Автоматична фіксація стоп-слів. Якщо ви хочете, щоб Прогноз Бюджету працював швидше, ви можете ці чекбокси зняти. Однак для тієї фішки, яку я хочу вам показати в кінці цієї статті, я залишу ці чекбокси.

Єдиний набір мінус-слів

Нижче ми можемо додати єдиний набір мінус-слів. Давайте сюди введемо для прикладу "безкоштовно, своїми, руками".

Тепер якщо я натисну кнопку Порахувати, ви побачите, що мінус-слова зміняться і з'явиться табличка. Власне, заради якої ми і користуємося цим інструментом. Ось з'явилася ця чарівна табличка, заради якої я заходжу в Прогноз Бюджету. І спустимося трохи нижче, бачимо, що єдиний набір мінус-слів змінився - слова написані з оператором мінус.

Таблиця прогнозу бюджету Яндекс.Директ

Давайте поговоримо про табличку, що ми тут бачимо і що можемо зробити.

Ми можемо видалити все КФ, можемо видалити якесь окреме ключове слово, можемо вибрати все КФ або навпаки, якісь фрази зняти. І якщо я ключову фразу знімаю тут, то зверніть увагу, що змінюється прогноз бюджету, в даному випадку стає менше.

Тут бачимо колонку, до якої повернемося трохи пізніше.

Щоб швидко вибрати позицію в усіх КФ, ми можемо скористатися ось цими посиланнями.

Наприклад, ми хочемо, щоб наша ключове слово займало перше Спецрозміщення. І який бюджет ми будемо витрачати на місяць. Натискаємо сюди, і бачимо, що наш рекламний бюджет складе 7 мільйонів рублів. Також ми можемо міняти позиції у кожної КФ. Давайте поставимо у всіх фраз Спецрозміщення.

Фільтр даних

Ще ми можемо тут фільтрувати дані. Наприклад, ми можемо дізнатися, у якій КФ більше прогноз показів. Натискаємо сюди і бачимо, що відфільтрувати. Або навпаки, в порядку убування. Мені комфортніше в такому вигляді.

прогнозовані цифри

Давайте більш детально розберемо, які цифри ми бачимо, і згадаю, що це тільки прогнозовані цифри, тобто вони не точні, і можуть у вашій рекламної кампанії відрізнятися. Однак, Прогноз Бюджету постійно оновлюється, і можливо, в найближчому майбутньому цифри тут будуть більш точні.

Хоча я трохи сумніваюся, тому що ці цифри, які ви витрачаєте, залежать від безлічі показників, в тому числі і від сторінки приземлення, і від вашого оголошення. Однак, давайте поглянемо, які цифри ми тут бачимо.

Якщо ми хочемо рекламуватися на позиції Спецрозміщення, то нам необхідно буде поставити ось таку ставку - 500 рублів, і списувати у нас будуть 140 рублів. Нагадаю, що ми говоримо про регіон Москва і область, тому що я на першому етапі його і вибрав. Далі, у нашого оголошення буде CTR прогноз 12,39% і буде прогноз показу 256 974. Клікати на нашу оголошенню з таким прогнозованим CTR будуть 31 838 разів, за які ми заплатимо 4 млн рублів.

Прогноз бюджету недавно змінився, раніше в стовпці Прогноз показів була одна цифра, зараз ми бачимо, що в залежності від позиції ці цифри змінюються. Тобто на першому спецрозміщенні наші цифри побачать 263 тисячі разів, а вже на другому спецрозміщенні 260 тисяч, а в гарантії взагалі 132 тисячі.

Ось ці цифри нам дають розуміння, що необхідно займати більш високі місця, щоб отримувати більше трафіку. Тобто це зроблено спеціально для цієї мети.

Колонка фрази в прогнозі бюджету

Ось такі дані ми бачимо, а тепер поговоримо про цю колонку, про яку я вам обіцяв розповісти.

Якщо ми натискаємо на ключову фразу, то бачимо цікаву інформацію: ми бачимо оголошення наших конкурентів. Якщо ми їх подивимося, то можемо для себе взяти ряд ідей, які будемо використовувати в своїй рекламній кампанії. Також ми бачимо тут регіони, за якими вони рекламуються, бачимо домени, можемо на них перейти, оцінити сторінки приземлення. Загалом, дуже зручний інструмент для аналізу конкурентів.

Змінити, Уточнити, Підібрати

Далі ми бачимо ссилочку Змінити, Уточнити, Підібрати. Давайте на них натиснемо і подивимося, що зміниться. Власне, для того, щоб змінити нашу КФ, нам необхідно натиснути кнопку Змінити і припустимо, що хочу, щоб замість множини у мене було єдине, хоча на дані це не вплине. Щоб застосувати, треба натиснути ОК. Якщо ми передумали, то необхідно натиснути Скасування.

Тепер поговоримо про посилання Уточнити. Це дуже класна посилання, і я досить часто нею користуюся для того, щоб уточнити ключову фразу. Тільки зазвичай я використовую одну фразу, щоб інші КФ не заважали даними. Натискаю Уточнити, з'являється ось таке вікно, і припустимо, я не продаю жалюзі і штори для пластикових вікон.

Для того, щоб прибрати покази, необхідно натиснути поруч з фразою, яка мене не влаштовує, наприклад "жалюзі", "штори", наприклад, я не займаюся ремонтом пластикових вікон, і якщо я тепер натисну Застосувати, то наша КФ зміниться - до неї додадуться мінус-слова. І якщо я зараз закрию це вікно і заново відкрию, то вже в цьому вікні не буде фраз "жалюзі", "штори" і "ремонт". Чудовий інструмент, я їм теж досить часто користуюся.

І тепер ми поговоримо про ссилочку Підібрати. Якщо ми сюди натиснемо, то отримаємо доступ до нашого звичайного вордстат, при цьому вже будуть застосовані всі мінус-слова. І припустимо, я хочу використовувати всі ці КФ. Я їх вибираю і натискаю Додати. Всі вибрані КФ перенесуться в це вікно і я отримаю по ним загальні дані. Бачите, з'явилося безліч ключових фраз.

Експорт в Excel даних з прогнозу бюджету

Ми попрацювали з нашими ключовими словами, якісь нас, може, знову не влаштовують, я їх знімаю, і тепер я можу ці ключові фрази використовувати. Натискаю Список фраз, копіюю і йду вже в нашу рекламну кампанію, яку я створюю. Також я можу цей весь прогноз собі експортувати, вибираю, які дані мені цікаві і натискаю Експорт в XLS.

обіцяна фішка

На початку відео я обіцяв вам розповісти про певну фішку. Справа в тому, що в цьому акаунті у мене вже є рекламна кампанія.

І я зараз відкрию інший аккаунт, в якому у мене немає рекламних кампаній, і зроблю це в браузері Яндекс (в іншому браузері).

Внесу сюди всі ключові фрази, які я скопіював з попереднього облікового запису. Натисну Порахувати, всі ці ключові фрази тут додалися.

І якщо я натисну на посилання Експортувати в xls, то ви побачите, що тут є такий рядок, як Експортувати в Excel-файл для завантаження в кампанію. Якщо я зараз експортує, то у мене вийде шаблон для завантаження в мій акаунт, в якому вже будуть проставлені ключові фрази.

І я можу працювати з цим excel-файлом, для того щоб написати оголошення, проставити посилання, швидкі посилання, уточнення і так далі. І завантажити вже свою рекламну кампанію. Так що я рекомендую вам завести окремий акаунт для роботи з такими шаблонами, щоб досить швидко за допомогою Прогнозу бюджету підбирати ключові фрази, брати ідеї для ваших оголошень, і щоб на виході вже отримати excel-файл з ключовими фразами, в які можна вже додати ваше оголошення.

Ось така фішка, обов'язково користуйтеся. Якщо стаття вам сподобалася, то ставте лайк.

Обов'язково підписуйтесь на мій Youtube канал, буде ще багато цікавого відео. З вами був Денис Герасимов, бувай-бувай!

Ні для кого не секрет, щоб мати успіх в будь-якій сфері діяльності, необхідно мати план дій, уявлення про те, що нас ожідает.Ето стосується і контекстної реклами. У нашому випадку таким планом є Прогноз бюджету або Медіапланування.

Наша мета:

    Визначити чи варто йти в нішу в даному регіоні;

    Дізнатися бюджет і можливу вартість кліка.

Але не варто думати, що ви можете дізнатися точні цифри по результату прогнозу.

У даній статті для наочності я використовував сервіс "Декомпозиція 5.рф". Він є зручним інструментом для розуміння того, на що ви можете вплинути (як на рівні вашої рекламної компанії, так і на рівні відділу продажів), щоб успішніше просувати свою справу або бізнес, на що варто зробити упор для збільшення вашої чистого прибутку.

Отже, приступимо.

Для чого потрібно медіапланування?

Для початку зрозуміємо, що таке Медіапланування.

Медіапланування - складання медіа-планів (розкладів показів рекламних матеріалів), планування рекламних кампаній, основа яких полягає у виборі медіаносіїв (ТБ, преса, радіо, зовнішня реклама, інтернет) для доставки рекламного повідомлення, а також оптимізація розміщення за охопленими, вартісним та іншим характеристикам.

Для складання медіаплану або прогнозу бюджету в контекстній рекламі (давайте домовимося що медіаплан і прогноз бюджету це одне і теж) потрібні такі вступні:

    Адреса сайту або опис ніші (якщо сайту немає).

    Конверсія сайту (показник наскільки ефективно ваш сайт переробляє переходи в заявки, дзвінки або інше цільове для вас дію). Якщо ви не знаєте конверсію сайту, то середнє значення для лендінгових (односторінкових) сайтів умовно дорівнює 5%, для інтернет магазина беремо 1-1,5%.

Так навіщо ж робити медіаплан перед запуском реклами? Я хочу швидше налаштувати та й отримувати якийсь трафік на сайт. Згоден, але якщо розглядати роботу на потоці, то це потрібно як мінімум:

    Підготувати очікування, щоб ви розуміли, що при запуску реклами в Яндексі або Google зможете отримати наступні цифри (вартість кліка, кількість заявок, вартість заявки).

прогноз бюджету

Заходимо в Яндекс Директ і переходимо у вкладку Прогноз бюджету.

Для Прогнозу бюджету вам потрібно виконати три кроки (вибрати 3 настройки).

Перший крок - вибір регіону показу нашого рекламного оголошення

Другий крок - нам потрібно вказати параметри розрахунку.

    Час, за яке буде зроблений розрахунок (тиждень, місяць, квартал або рік);

    Майданчик (в даному випадку на всіх або на мобільних);

Також хочу уточнити, що прогноз бюджету будується на накопиченої статистикою, якщо йдеться 30 днів, то це не майбутні 30 днів, а минулі. Він не намагається вгадати, він видає середнє значення за 30 днів в даному регіоні за тими фразами, які ми йому дамо. Якщо ми виберемо не кількість днів, а конкретний місяць, це буде не майбутній місяць, а той, який пройшов.

Третій крок - ми поміщаємо список ключових фраз для прогнозу бюджету.

Для збору списку ключових фраз і мінус-фраз використовується

Обробка результатів прогнозу

Отже, система нам пропонує прогнозовані цифри, на які можна розраховувати, якщо ми будемо запускати рекламу з даного списку ключових фраз.

У нашому випадку обрана позиція спецрозміщення з обсягом трафіку -100%.

Відразу потрібно сказати, що - це ті позиції розміщення рекламного оголошення на пошуку, які розміщені вгорі, а - то що внизу.

Хотів би наголосити на тому, що насправді система не бачить наших оголошень, так як їх ще немає, через це програма не може прогнозувати показник якості наших оголошень, і вона не знає який у них. Вона просто дає нам якісь середні цифри по системі в даному регіоні за останні 30 днів за даними ключовими фразами.

Тому майте на увазі, що насправді, коли ми запускаємо реальну компанію, то практично завжди виходить результат краще.

Нам потрібно визначитися, на якій позиції ми будемо намагатися показувати наше оголошення.

Припустимо у нас немає 82 296.40 руб., У нас, скажімо, є 66 112.70 руб. в місяць, то вибирайте другий спецрозміщення з обсягом трафіку -85%.

З цього звіту нам знадобитися наступні показники:

    Прогноз показів - 27 792;

    Прогноз кліків - 3 748.

Також нам знадобиться третій показник CPC (ціна за клік). Він розраховується наступним чином:

CPC = Прогноз бюджету / Прогноз кліків

CPC = 66 112.70 / 3 748 = 17.64 руб.

Ось ми і отримали наші показники для подальшого медіапланування в "Декомпозиції 5.рф"

Декомпозиція 5.рф - є калькулятором для розрахунку вашої воронки продажів. Показує шляхи, які проходять всі ваші клієнти, починаючи з першого знайомства з вашим бізнесом. Наприклад, від перегляду вашого оголошення в Яндексі, до моменту, коли клієнт заплатив вам гроші.

Вибір розділу "Оплата за клік"

Ми можемо йти (заповнювати значення) зліва направо, робити прогноз коли нам необхідно зрозуміти на скільки окупиться вкладення в новий проект в новій ніші. Або у вас є вже існуючий бізнес, і ви можете зрозуміти який результат отримаєте, змінивши конкретну конверсію на кожному етапі вашої воронки.

Або ми можемо йти від зворотного. Задати фінальну мета в грошах, скільки ми хочемо отримати в місяць чистими і подивитися відповідно яких значень повинні ми досягти на кожному етапі воронки, скільки повинні отримати клієнтів, заявок і потоку трафіку на сайт, щоб виконати поставлену мету.

приклад

Давайте розглянемо на прикладі оптового продажу костюмів для чоловіків. Для цього ми раніше отримали необхідні показники з прогнозатора бюджету.

Наш товар або послугу запитують в місяць приблизно 28 000 разів (в Яндексі). Цей показник ми подивилися з прогнозатора бюджету від Яндекса, там же ми взяли середню ціну за клік 17 руб., Кликабельность оголошення поставили 5%, ми сподіваємося що рекламна компанія буде хороша.

Відразу обмовлюся, якщо виникають питання, що означає та чи інша колонка, ви просто наводите курсором на знак питання і побачите підказку.

Отже, як тільки ми виставили CTR, сервіс показав нам кількість кліків, які ми будемо отримувати щомісяця з наших показів. Виставивши ціну за клік, отримали відповідно рекламний бюджет, який вийшов простим перемножением кількості кліків на середню ціну за клік.

Як ми бачимо рекламний бюджет сильно відрізняється від того, який ми отримали в прогнозатора бюджету, це відбувається через те, що в прогнозі не враховуються багато факторів. Не хвилюйтеся, в подальшому ми з вами зрозуміємо, що змінюючи значення, ми можемо добитися необхідних нам показників.

Відвідувачі потрапляють на наш сайт або посадкову сторінку, наприклад, її конверсія 2% (заявка на покупку, консультацію, будь цільове дію, яке ви поставите). Виставляємо конверсію (в продаж), тобто ефективність роботи (ваш власний або вашого відділу продажів). Нехай вони в цьому прикладі закривають 25% угод, середній чек виставляємо 25 000 рублів і рентабельність (який відсоток з цих 25 000 рублів ви виймаєте для себе чистими, після вирахування всіх витрат). Наприклад, якщо чистими залишається 11 200 руб., То рентабельність складе 20%. Бачимо, що бізнес процес з такими показниками видає нам 11 200 рублів щомісячного прибутку.

Малувато, виникає питання, що ж потрібно зробити, щоб було більше, і тут ви починаєте грати з цифрами. Ви дивитеся на який етап ви можете вплинути, що можете змінити.

    Знайдете більш вигідну пропозицію від постачальників, тим самим підійміть рентабельність до 35%. Зверніть увагу як змінилася чистий прибуток.